torsdag, oktober 08, 2009

Peppen

Det här är en vräka ur sig-blogg. Vet inte varför jag känner för att poängtera det, men när jag promenerade hem längs vattnet idag, och solen sken så varmt att jag knäppte upp jackan och blundade och njöt, så slog det mig att jag inte skriver det här. Hur bra jag mår. Att jag mår bra. Jag är tillbaka i jobbet och ute ur depressionen. Jag älskar att jag bor där jag gör, jag älskar mina vänner och min familj. Jag har så otroligt många fina människor i mitt liv och jag får inspiration och glädjerysningar nästan varje dag.

Men det skriver jag inte om här. Här skriver jag om hatet. Ångesten. Problemen. Kampen. Det är viktigt, jag behöver få det ur mig. Jag behöver få uttrycka mig utan förbehåll.

Men jag vill att ni ska veta det också, att jag mår bra. Att jag är lycklig. Att jag har ett fantastiskt fint liv. Och jag hoppas att ni har det också.

2 kommentarer:

  1. nu blev jag blöt i ögat

    kram!

    SvaraRadera
  2. är så lätt att skriva om problemen och ångest tycker jag men på något vis svårare att sätta ord på det som gör en glad. Konstigt det där...

    SvaraRadera