onsdag, september 03, 2008

Därför att...

...jag har ju liksom en helt skev självbild. Jag vet det, innerst inne, men ändå kan jag bli så förvånad. Bland alla bilderna fanns också en liten film, där vi satt och larvade oss och sjöng. Och jag såg filmen, och hur fet jag är. Men det krockar med hur roligt jag hade. Jag minns ju hur kul det var att sitta där och larva sig och sjunga, och jag minns att jag trivdes, och jag gillade det och mig själv just i den stunden. Sen får jag se filmen, och det jag ser är verkligen inte en person som trivs och som borde trivas. Det är en fet person som borde vakna upp och inse det.

1 kommentar:

  1. Förstår hur du känner det men du har inget att skämmas för du är ju den du är...

    Jag minns i somras, eller vet inte om jag minns så bra men innan psyk visste att jag åt Treo comp så fick jag 2 antideprisiva mediciner, 4 Sobril 5mg/tablett/om dagen...

    vi for på semester en vecka med min sambos familj...

    Jag smaskade tableter och tyckte jag mådde perfekt på tivolit...

    Min sambo sade sedan till mig och personalen att jag hade nog inte gillat att se mig själv på film för jag var så borta i huvudet på hela semestern, min sambo hade ena dagen då vi var på tivolit att jag ätit 10 Treo Comp på 14 timmar och alla andra medicienr på det...

    Jag visste inte ens att jag ätit så mycket...

    Kan det vara så för dig med att inte förrän det är slut då förstår man vad man gjort så var det för mig när mina Treon höll på slut då förstod jag vad jag gjort men sedan var jag i alla fall och hämtade ut mer och åt i mig mer...


    Tyckr du att jag babblar om sk*t och för mycket så säg till/Kram

    SvaraRadera